Suport și Externalizare departament IT

Suport și externalizare departament IT

Nu lăsați problemele nerezolvate!

De ce este nevoie de suport și externalizare departament IT? Deoarece în fiecare zi sunt șanse mari să apară o problemă în funcționarea unui PC, program sau a unei rețele de calculatoare. Din fericire, nici o problemă nu este de nerezolvat. Suntem prezenți pentru a vă repune pe picioare în cel mai scurt timp! Punem un accent puternic pe explicație, comunicare prietenoasă și instruire.

Tipuri de suport IT

Suntem întotdeauna pregătiți să vă oferim soluțiile optime în orice împrejurare. Fie că este necesar un sfat telefonic, o intervenție prin soluții remote de acces sau chiar o deplasare la locație pentru rezolvarea situației, vă puteți baza pe promptitudinea și profesionalismul nostru.

oferim suport IT pentru toate sistemele de operare

Suport IT

Externalizare departament IT

Într-o companie este vital ca toate lucrurile să se desfășoare în cele mai bune condiții, indiferent de departament sau de volumul de lucru. În anumite situații însă, unele servicii (cum este cel de IT) pot fi prestate de către o companie externă, prin delegare, proces ce poartă denumirea de externalizare. Transferând răspunderea prin externalizare, ai deplină siguranță că serviciul este pe mâini bune, gestionat de profesioniști care se ocupă exact de astfel de probleme. În acest fel, dumneavoastră ca antreprenor nu va trebui să pierdeți timp prețios deslușind secretele unei activități pe care nu o cunoașteți și nici nu va trebui să vă faceți griji că persoanele desemnate nu au calificarea necesară. Externalizarea serviciilor devine un sprijin important pentru companii, oferind beneficii reale, dar și siguranța de a avea întreaga infrastructură pusă la punct în orice moment. Și cum mediul antreprenorial este unul plin de situații neașteptate, iată că există și soluții eficiente care să vă ajute să le evițați, iar o soluție eficientă este tocmai externalizarea departamentului IT.

Avantaje suport și externalizare departament it

- Timp câștigat

Un avantaj major al externalizării serviciului IT constă în timpul câștigat de către compania contractantă. O grijă în minus, așa cum este externalizarea, oferă și un sentiment reconfortant reprezentanților companiei, deoarece aceștia nu vor mai trebui să caute personal dedicat, pe care să îl instruiască la nivel intern și pe care să îl poată verifica ulterior, lucru care se poate traduce în timp pentru alte proiecte.

- Reducerea costurilor

Reprezintă un alt avantaj, deoarece compania care contracteaza un serviciu de suport și externalizare IT, nu va mai plăti nici personal adiacent, dar nici eventuale cursuri sau calificări de companie, fără de care gestionarea segmentului nu s-ar putea realiza. Astfel, o firmă de specialiști în prestări servicii IT, se poate ocupa cu mai multă ușurință de probleme apărute, fără ca acest lucru să însemne costuri suplimentare.

Contactați-ne acum!